Доставка та оплата

Способи доставки

  1. Нова пошта відділення – доставка оплачується перевізнику при отриманні товару, ми розрахували приблизну вартість доставки. (Сума не додається до суми оплати, а виводиться довідково, тільки після заповнення даних для відправки)
  2. Нова пошта адреса – доставка оплачується перевізнику при отриманні товару, ми розрахували приблизну вартість доставки. (Сума не додається до суми оплати, а виводиться довідково, тільки після заповнення даних для відправки)
  3. Делівері відділення – оплата послуг за тарифами перевізника
  4. Justin відділення – оплата послуг за тарифами перевізника
  5. Укрпошта відділення – оплата послуг за тарифами перевізника

Способи оплати

Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення повідомлення Вас автоматично перенаправить на сторінку оплати через систему LiqPay. У разі вибору оплати в системі електронних платежів LiqPay Ви можете вибрати спосіб оплати через Приват24, рахунок для оплати через термінал або безпосередньо з карти, ввівши свої реквізити. Проведіть всі необхідні дії і натисніть оплатити (відправляти нам підтвердження платежу не потрібно)

Оплата на карту Приват Банк: після оформлення замовлення на сайті Вам будуть відправлені реквізити для оплати (номер картки) в смс-повідомленні або Viber.

Після успішної оплати просимо повідомити нас смс-повідомленням або у Viber/Telegram за номером +38 (067) 469 02 39.

Накладений платіж: замовлення можна оплатити при отриманні у відділенні Нової Пошти або Justin за умови мінімальної передоплати 100 грн і для замовлення від 200 грн. Мінімальну передоплату ми беремо для того, щоб компенсувати пересилання замовлення у разі, якщо Ви за ним не прийдете на пошту. До суми послуг доставки додається комісія за накладений платіж. Комісія Нової Пошти становить 20грн + 2% від суми післяплати.

Гарантія споживчих прав

У разі продажу товарів неналежної якості або помилкового вкладення неправильного артикулу Покупець має право вимагати заміну на аналогічний товар або заміну на інший товар з відповідним перерахуванням купівельної ціни.

Правила повернення платежів:

  • Товар, що повертається повинен відповідає умовам повернення.
  • Повернення платежів виконується в разі браку продукції за умови збереження цілісності упаковки.
  • Повернення в разі браку продукції здійснюється протягом 14 днів з дня покупки.
  • Для цього зв'яжіться з нами, написавши на пошту stevia.office@gmail.com, обов'язково вказавши тему листа «Повернення». У листі необхідно вказати наступні дані:
  • Від чийого імені була проведена оплата.
  • Дату отримання товару.
  • Описати докладно причину повернення товару.

Повернення грошових коштів відбувається протягом 7 банківських днів з моменту отримання нами товару, який підлягає поверненню.

 
100% гарантія якості
100% гарантія якості
від 400 грн. Безкоштовна доставка
від 400 грн. Безкоштовна доставка
Доставка по всій Україні
Доставка по всій Україні
Обмін/повернення протягом 14 днів
Обмін/повернення протягом 14 днів